luni, 7 septembrie 2015

Curs 2: Pedagogia in sec. 21

La baza formării competențelor TIC ale profesorilor a stat documentul ,, UNESCO ICT COMPETENCY FRAMEWORK FOR TEACHERS “ care scoate în evidentă pe langă competențele de TIC pe care profesorul trebuie să le dețină, și capacitatea acestuia de a transmite  aceste competențe elevilor într-o manieră creativă.


Din perspectiva Taxonomiei lui Bloom educația trebuie să fie abordată în maniera holistica incluzând următoarele domenii: cognitiv, afectiv, psihomotor.

Conceptul de I-Curriculum se referă la cunoştinţele și aptitudinile necesare omului pentru a trai și lucra într-o societate digitală.
Conceptul de E-Curriculum se referă la capacitatea de adaptare, asimilare și utilizare a tehnologiei .

Blocajele în sistemul educației:
  • instituţiile
  • profesorii și studenții


    Tendințele actuale:
    1. Technology
    2. Adaptative learning
    3. Blended learning
    4. Asyncronous learning
    5. Course Management System
    6. Digital Storytelling
    7. Differentiated learning
    8. E-Books
    9. Electronic Classroom
    10. Flipped Classroom
    11. Individualized learning
    12. Gamification
    13. Massive Open Online Course ( MOOC)
    14. Online Lab
    15. Open Educational Resources

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu